^Do góry
  • 1 Szkoła Podstawowa w Spytkowie
    Szkoła dziecięcych marzeń
  • 2 Szkoła Podstawowa Spytkowo
    Szkoła która spełnia oczekiwania rodziców
  • 3 Szkoła Podstawowa w Spytkowie
    Nieograniczone pokłady energii oraz uśmiech na twarzach uczniów.
  • 4 Szkoła Podstawowa w Spytkowie
    Kadra nauczycieli którzy pochylają się nad każdym uczniem.
  • 5 Szkoła Podstawowa w Spytkowie

" Edukator" w Łomży

eduSCIENCE

Niepodległa

Znalezione obrazy dla zapytania niepodległa

Podaruj 1%

Wycieczka do Jurajskiego Parku-Muzeum Dziejów Ziemi w Wasilkowie

Dnia 16.05.2017r. dzieci z przedszkola oraz uczniowie klas młodszych wraz z nauczycielami i rodzicami wybrali się na wycieczkę do Jurajskiego Parku Dinozaurów – Muzeum Dziejów Ziemi w Wasilkowie. Miejscowość ta położona jest niedaleko Białegostoku. Przekraczając bramy parku przenieśliśmy się do świata, w którym rządziły dinozaury. Zwiedzanie ścieżki edukacyjnej odbyliśmy w towarzystwie przewodnika, który z zaangażowaniem, w przystępny i humorystyczny sposób opowiadał o tajnikach życia dinozaurów. Mieliśmy okazję podziwiać te gady w naturalnych rozmiarach i wsłuchiwać się w ich odgłosy. Wyprawa ta zagwarantowała nam mile spędzony czas oraz poznanie stworzeń, które zamieszkiwały naszą planetę przed milionami lat. Bezpośrednio po zakończonym zwiedzaniu parku udaliśmy się na obiad do „Dino Baru”. Gdy nasz apetyt został już  poskromiony, przystąpiliśmy do kolejnych atrakcji na świeżym powietrzu. Zaczęliśmy od aktywności na palcu zabaw. Następnie skorzystaliśmy z oferty atrakcji, które były podzielone w zależności od grupy wiekowej. Młodsze dzieci świetnie bawiły się na trampolinach, dmuchanej zjeżdżalni i dmuchanego skakańca.  Z kolei na uczniów starszych klas czekały atrakcje tj. park linowy, strzelnica PAINTBALL, karuzela samoloty, kolejka torowa „Pirat”.

Pobyt w „Jurajskim Parku” zapewnił nam niezapomniane wrażenia, mile spędzony czas, a także był doskonałym odniesieniem do lekcji geografii, biologii oraz historii naszej planety. Należy tu nadmienić, iż pogodę mieliśmy jak na zamówienie, bowiem leśną trasę przeszliśmy wśród promieni słońca, zaś pamiątką z wycieczki są zdjęcia.

Odwiedza nas 23 gości oraz 0 użytkowników.

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa w Spytkowie Rights Reserved.